[ Pobierz całość w formacie PDF ]

W przypadku małych dzieci, mo\esz wyjąć ksią\kę z obrazkami przedstawiającymi anioły,
wskazać na obrazek i zapytać dziecko:  Wiesz, co to jest?" Pozwól dzieciom otwarcie mówić o
tym, co czują.
W przypadku starszych dzieci, w trakcie wspólnego rysowania kredkami aniołów, mo\esz po prostu
spytać:  Widziałeś ju\ kiedyś anioła?"
W przypadku nastolatków, mo\esz dać im taśmę albo ksią\kę o aniołach i przekonać się, w jaki
sposób zareagują. Ewentualnie mo\ecie wspólnie wysłuchać piosenki o aniołach, obejrzeć film o
tych niebiańskich istotach albo program telewizyjny Dotyk anioła i podzielić się swoimi reakcjami i
doświadczeniami osobistymi. Wielu rodziców przyprowadza na moje anielskie warsztaty swoje
dzieci i nastolatków, \eby wspólnie dowiedzieć się czegoś o aniołach.
Jeśli Dzieci Indygo wyczują, \e boisz się tematu aniołów, nie będą czuły się na tyle swobodnie, by
szczerze z tobą o nich rozmawiać. Otwarcie opowiedz swoim dzieciom o tych obawach. Być mo\e
oka\e się, \e boją się, poniewa\ widzą duchy w swoim pokoju bądz w snach. W takim przypadku
naucz je przywoływać Archanioła Michała, który odprowadzi zbłąkane dusze ku światłu. Naucz
swe dzieci ochrony psychicznej i metod oczyszczania zawartych w tym rozdziale. I co
najwa\niejsze, poproś aniołów stró\ów swoich dzieci, by pomogły im pozbyć się lęku.
Praca z energią rozzłoszczonych dzieci
Kiedy dzieci są rozzłoszczone, wokół nich jarzy się czerwona aura, jak roz\arzone węgielki. Gniew
jest czymś normalnym i myślenie, \e mo\emy go całkowicie uniknąć, jest nierealistyczne. Jednak
jako rodzic mo\esz zmniejszyć \ądło gniewu dzięki pracy z energią. Aby to zrobić, zwizualizuj
siebie trzymającego du\e naczynie pełne płynnego, błękitnego światła. Następnie zbadaj mentalnie
pole energetyczne swego dziecka, szukając w nim czerwieni. Ilekroć zobaczysz lub poczujesz
czerwień, wylej na nią trochę wodnej energii. Zobacz albo poczuj skwierczącą parę, powstającą
przy łagodzeniu czerwieni wodą.
Przenikanie do snów swoich dzieci
Jeśli masz trudności z prowadzeniem rozmów ze swymi Dziećmi Indygo, mo\esz odbyć z nimi
szczerą rozmowę w ich snach. Istnieją dwa sposoby, by to zrobić:
1.POPRZEZ SPOTKANIE WE ZNIE. Przed pójściem spać powiedz nieświadomej części umysłu
o swych intencjach. Powiedz:  Tej nocy, podczas snu, zamierzam przeniknąć do snu [imię dziecka]
i spotkać się tam z nim/nią. Moją intencją jest uzyskanie uzdrawiającego doświadczenia w trakcie
tego spotkania".
Kiedy się obudzisz, mo\esz nie pamiętać tego snu, ale będziesz wiedział, \e tej nocy coś się
wydarzyło. Twoje dziecko będzie miało to samo wra\enie, a dowód uzdrowienia powinieneś
dostrzec natychmiast.
2.ROZMOWA PRZEZ SEN. Aby wykorzystać tę metodę, musisz wiedzieć, kiedy twoje dziecko
będzie śniło. Poczekaj, a\ zobaczysz, \e jego gałki oczne szybko się poruszają, dzięki czemu
będziesz wiedział, \e śni. Mo\e to zająć od dwudziestu minut do godziny, licząc od zaśnięcia.
Ewentualnie mo\esz nastawić budzik, \eby obudził cię na godzinę przed przebudzeniem dziecka.
Następnie zamknij oczy i głęboko oddychaj. Utrzymuj wyrazną intencję wniknięcia do snu swego
dziecka. Następnie wyobraz sobie albo zwizualizuj scenę, w której jesteś razem z dzieckiem.
Zwizualizuj siebie spotykającego swoje dziecko i wspierającego je z miłością. Powiedz dziecku to,
co chciałbyś mu przekazać, na przykład poproś je, by traktowało cię z większym szacunkiem,
bezpieczniej prowadziło samochód albo odrabiało zadania domowe. Pamiętaj, by wysłuchać
odpowiedzi swego dziecka, tak jak zrobiłbyś to przy spotkaniu na jawie.
Nawet jeśli masz trudności z wizualizacją albo utrzymaniem koncentracji, twoja intencja spotkania
z dzieckiem w czasie snu powinna wywołać zauwa\alne skutki. Powtarzaj ten proces co noc,
dopóki nie zauwa\ysz pozytywnej zmiany w zachowaniu dziecka.
45
W następnym rozdziale przyjrzymy się wrodzonym zdolnościom parapsychicznym twoich dzieci, a
tak\e temu, w jaki sposób te talenty mogą pomóc im w lepszym przystosowaniu się w domu i w
szkole. Omówimy te\ sposoby, dzięki którym będziesz mógł pomagać im w rozwijaniu talentów
duchowych.
46
ROZDZIAA PITY
Intuicja a Dzieci Indygo
Dzieci Indygo siedzą przed telewizorem, zmieniając kanały pilotem. W tempie pistoletu
szybkostrzelnego, przeskakują z kanału na kanał, błyskawicznie stwierdzając, czy dany program je
interesuje. Natychmiast wychwytują sedno ka\dego z przeglądanych programów.
Ta szybka ocena wią\e się z intuicją. Zdolność szybkiego wychwytywania istoty sytuacji - czy
dotyczy poznania kogoś nowego, wyboru programu telewizyjnego, czy surfowania w Internecie -
pochodzi z wy\szej części umysłu Dziecka Indygo, która związana jest właśnie z intuicją.
Wiele Dzieci Indygo to  uczniowie holograficzni". Kiedy ktoś mówi, Dziecko Indygo  skanuje" tę
osobę i odbiera od niej informację tak, jak pobiera się plik komputerowy. Dziecko Indygo musi
pózniej czekać, a\ ta osoba skończy podawać komunikat, który ju\ został pobrany i przetrawiony.
Dzieci Indygo zaczynają się nudzić i kręcą się w klasach, gdzie nauczyciele omawiają tematy, które
one ju\  pobrały". Czasami dzieci po prostu wiedzą, \e dany temat nie ma nic wspólnego z ich
Celem śyciowym ani z tym, jak będzie wyglądało \ycie, kiedy osiągną dorosłość.
Czy ty byłbyś zainteresowany tematem całkowicie niezwiązanym ze swoim \yciem? Kiedy byliśmy
dziećmi, słuchaliśmy nauczycieli, poniewa\ obiecywano nam, \e ich lekcje przydadzą nam się
 pewnego dnia". Dzieci Indygo nie czują tego rodzaju ślepego zaufania do podobnej obietnicy.
Z tego powodu niektórzy rodzice sami uczą swoje dzieci w domu, zamiast wysyłać je do szkoły.
Nancy Baumgarten mówi o swej córce:  Llael uczy się wyłącznie w domu, odkąd ukończyła szóstą
klasę (obecnie jest w dziesiątej), częściowo ze względu na jej zdolności intuicyjne, które wymagają
odpowiedniejszego programu szkolnego oraz zwiększonej opieki i wra\liwości, a częściowo
dlatego, \e moja córka jest równie\ bardzo uzdolniona naukowo". Rozmawiałam te\ z rodzicami,
którzy entuzjastycznie wypowiadali się o Szkołach Waldorfa (wymienionych w  yródłach", w
końcowej części tej ksią\ki), charakteryzujących się alternatywnym,  holistycznym" podejściem do
nauczania. Podobno Szkoły Waldorfa nie mają wśród swych uczniów przypadków ADD czy
ADHD.
Impulsywność a intuicja
Dziecięca impulsywność równie\ związana jest z intuicją. Cecha ta jest uwa\ana za
charakterystyczną w przypadku ADD. Ale czym jest właściwie impulsywność? Być mo\e jest ona
prekursorem intuicji i wewnętrznego przewodnictwa. Zamiast karać albo odurzać za wynikające z
niej zachowanie, nale\y ją odpowiednio dostroić i wyostrzyć.
Czasem impulsywność dotyczy odczucia w rodzaju:  Muszę mieć tę rzecz!" Tego rodzaju reakcja
zwykle wynika z pustki powstałej z nieznajomości swego Celu śyciowego i rozpaczliwych
usiłowań mających na celu natychmiastowe powstrzymanie bólu egzystencjalnego. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • loko1482.xlx.pl